Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023

Διασώζοντας τον εαυτό μου από το παρελθόν...!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Έσωσα κάποια ενδιαφέροντα πράγματα μέσα μου που ο χρόνος μου είχε κλέψει και που οι πόνοι και οι απογοητεύσεις της ζωής με έκαναν να ξεχάσω για μερικά χρόνια.

Σηκώθηκα από μια άβυσσο που έσκαψα για τον εαυτό μου, ξεκλείδωσα κάποια συναισθήματα που είχαν ατροφήσει από τους φόβους, από τη θλίψη, από την αγωνία, από το σύμπλεγμα κατωτερότητας, από τις πέτρες που χτυπήθηκαν, από την παραμέληση κάποιων ανθρώπων και από έναν έρωτα που δεν λειτούργησε, μεταξύ άλλων εξαιρετικά δύσκολων καταστάσεων που είχα να αντιμετωπίσω.

Σηκώθηκα από το έδαφος με μια τεράστια θέληση να κάνω μια νέα αρχή και έδωσα στον εαυτό μου μια νέα ευκαιρία να είμαι εγώ, χωρίς να σφίξω το ζωνάρι, χωρίς απαιτήσεις, χωρίς υπερβολές, χωρίς να με κακομεταχειρίζομαι. Εύκολο να το λες, σωστά; Φίλε, είναι δύσκολο να ζεις έχοντας να κουβαλάς ένα παρελθόν που σε εμποδίζει και αυτό είναι που με έκανε να χάσω πολλές ευκαιρίες, εκτός του ότι αναγκάστηκα να εγκαταλείψω κάποια όνειρα για μια τέτοια αδυναμία και παραμέληση με τον εαυτό μου.

Ο Θεός δεν μας εγκαταλείπει, είμαι ζωντανή απόδειξη γι' αυτό και το λέω με κάθε βεβαιότητα, δεν μας εγκαταλείπει σε καμία στιγμή, όσο περισσότερο Του παραδινόμαστε τόσο περισσότερο αναλαμβάνει την ευθύνη για εμάς και μας κάνει να καταλάβουμε ότι είμαστε πολύτιμοι στα μάτια Του.

Δεν είναι καθόλου ευχάριστο να πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα όταν αυτή μας παρουσιάζεται μέσα από την κακία κάποιου, ειδικά όταν πρόκειται για κάποιον που αγαπάμε, κάποιον που χρειαζόμαστε, κάποιον που είχε όχι μόνο την εμπιστοσύνη μας αλλά και την καρδιά μας, αλλά το να γινόμαστε όμηροι πληγών και μνησικακίας μόνο καθυστερεί αυτό που είναι γραφτό να γίνει στη ζωή μας.

Ανακάλυψα ότι δεν μπορώ να προσφέρω αυτό που δεν έχω και ότι αν θέλω κάποιος να με προσέξει, εκτός από το ότι πρέπει να συγχωρήσω όσους αποτέλεσαν μέρος του χθες μου με κακό τρόπο, πρέπει να κοιτάζω τον εαυτό μου κάθε μέρα στον καθρέφτη και να βγάζω μια selfie της ψυχής μου, ώστε να μπορώ να υπενθυμίζω στον εαυτό μου κάθε στιγμή ποια είμαι και τι είμαι ικανή να κάνω χωρίς να εξαρτώμαι από αυτό που ο άλλος δεν μπόρεσε να μου προσφέρει.

Κορίτσια & αγόρια, αυτό που έχετε πιο όμορφο στο σώμα σας είναι η καρδιά, είναι αυτή που προσελκύει τα βλέμματα των ανθρώπων, φροντίστε την και αν κάποιος δεν μπορεί να τη δει σωστά τότε βγείτε έξω και επιτρέψτε στον εαυτό σας μια νέα ιστορία, διαφορετική από εκείνες που το μόνο που σας στερούν είναι η χαρά σας, ο χαρακτήρας σας και ο σεβασμός σας.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου