Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2023

Ενώ εσύ μου φώναζες, σκεφτόμουν ότι δεν μ’ αγαπάς πια…!!!

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά Vs Παιδεία/Παιδιά !!!


Πολλές φορές σαν γονείς, ξεχνάμε ότι έχουμε απέναντί μας ένα παιδί που το μόνο που θέλει είναι αγάπη από εμάς.

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να σε φοβάμαι…

Ενώ εσύ μου φώναζες, τραυμάτιζες την αυτοπεποίθηση μου…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι δεν είχα αξιοπρέπεια επειδή ήμουν μικρός…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να μην τολμάω, να μη δοκιμάζω, να μην προσπαθώ να ανακαλύπτω, να μην παίρνω πρωτοβουλίες, για να μη θυμώνεις…

Ενώ εσύ μου φώναζες, με έκανες να νιώθω ασήμαντος και αδύναμος…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου έδειχνες ότι δεν μπορούσα να σε εμπιστεύομαι…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι δεν μπορούσα να σου μιλήσω αν είχα κάποιο πρόβλημα ή κάποιος μου έκανε κακό, γιατί φοβόμουν πώς θα αντιδρούσες…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι όταν αγαπάμε κάποιον, έχουμε δικαίωμα να του φερόμαστε άσχημα…

Ενώ εσύ μου φώναζες, η φωνή σου δεν με άφηνε να σκεφτώ τα λόγια σου…

Ενώ εσύ μου φώναζες, ίδρωνα, η καρδιά μου χτυπούσε δυνατά, το στομάχι και τα αυτιά μου πονούσαν…

Ενώ εσύ μου φώναζες, θύμωνα που δεν νοιαζόσουν για αυτά που ήθελα να σου πω…

Ενώ εσύ μου φώναζες, αναρωτιόμουν που πήγε ο μπαμπάς μου…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες να φωνάζω κι εγώ…

Ενώ εσύ μου φώναζες, ήμουν μόνος μου…

Ενώ εσύ μου φώναζες, σκεφτόμουν ότι δεν μ” αγαπάς πια…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες ότι επιτρέπεται να φέρομαι άσχημα σε κάποιον πιο αδύναμο από μένα…

Ενώ εσύ μου φώναζες, μου μάθαινες πώς να φερθώ στα παιδιά μου όταν μεγαλώσω…

Ενώ εσύ μου φώναζες, δεν φανταζόσουν τον αγώνα που πρέπει να δώσω τώρα που μεγάλωσα, για να μη γίνω σαν εσένα…

Το άρθρο έγραψε η Κατερίνα Μάλλιου


Πριν βάλετε τις φωνές, κάντε κάτι που σας αποφορτίζει

Όσο δύσκολο κι αν φαίνεται κάποιες φορές να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας: υπάρχει τρόπος. Μια βόλτα; λίγα λεπτά στο μπαλκόνι ή να μετρήσουμε από μέσα μας μέχρι το εκατό είναι κάποιοι πρόχειροι τρόποι για να μπορέσουμε να διατηρήσουμε την ψυχραιμία μας για να μην ξεσπάσουμε στο μικρό μας.

Αν βάλετε τις φωνές, ζητήστε συγνώμη

Ακόμα όμως κι αν αυτό συμβεί, όμως, ας προσπαθήσουμε να επανορθώσουμε. Μία συγνώμη, μια μεγάλη αγκαλιά και ίσως μία ειλικρινής εξήγηση στο παιδί μας: «Συγνώμη, δεν έφταιγες εσύ, ήμουν νευριασμένη με τη δουλειά. Πώς ένιωσες; Μπορώ να επανορθώσω;».
Τα παιδιά νιώθουν: σκέφτονται και αισθάνονται ακριβώς όπως και εμείς οι ενήλικοι και αξίζουν την καλύτερη συμπεριφορά μας. Και μην ξεχνάτε: πως τα παιδιά μας είναι οι καθρέφτες μας...

You Might Also Like… …

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Ψυχολογία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Φιλοσοφία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Σχέσεις !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Κοινωνία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Όμορφος Κόσμος !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε αυτή την Ανάρτηση:
Κόμπλεξ : Πώς τα αποκτάμε και πώς να τα ξεπεράσουμε
!!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση:
Γιατί έστω και μία φορά πρέπει να ταξιδέψεις μόνη σου
!!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: 5 πράγματα για την πρώτη solo φάση που ζεις !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Το πρόβλημα δεν είναι σε σας αλλά στη χαμηλή αυτοεκτίμηση!!! !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Διαβάστε επίσης: Κάθε άνθρωπος που έχετε συναντήσει είναι εδώ για έναν από αυτούς τους 5 κοσμικούς λόγους !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Διαβάστε επίσης: Έλκεστε απο κάποιον??{ Πολλά άρθρα... } !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Διαβάστε επίσης: Όλα για κάποιον λόγο γίνονται. Για ποιον?? !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε αυτή την Ανάρτηση:
12 νόμοι του Κάρμα που θα αλλάξουν τη ζωή σου
!!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: 10 αλλαγές που πρέπει να κάνετε μετά τα 30 για να είστε ευτυχισμένοι!!! !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: 10 συνήθειες που θα βελτιώσουν δραματικά την ζωή σου !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Κρίνεται η αξία μας από την απόρριψη ή όχι??? !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Πώς να αναγνωρίσετε τα 8 σημάδια της συναισθηματικής χειραγώγησης !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Τι είναι ο νόμος της έλξης??? !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Πλήρης οδηγός για το Νόμο της Έλξης | Πώς να πραγματοποιήσετε τη ζωή των ονείρων σας!!! !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Νόμος της έλξης: 6 τρόποι για να έλξεις όσα ονειρεύεσαι!!! !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Ο Νόμος της Έλξης στις Σχέσεις!!! !!!


anapnoes.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου