Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2022

Είμαι Περισσότερο "Εγώ"…!!!

Κοινωνία/Σχέσεις Συναισθήματα Συμπεριφορά !!!


Έχω περάσει την ηλικία του κομφορμισμού{*} , σήμερα ο τρόπος σκέψης μου είναι εντελώς διαφορετικός από ό,τι πριν από χρόνια, έχω μεγαλώσει, έχω ωριμάσει, έχω γίνει μια πιο ενδιαφέρουσα γυναίκα σε ορισμένους τομείς και λιγότερο προσεκτική σε τόσες πολλές απαιτήσεις της καρδιάς.

Παλαιότερα, αν κάποιος με απέρριπτε, με πρόδιδε, με έδιωχνε, περνούσα μέρες κλαίγοντας, αναρωτώμενη τι έφταιγε σε μένα, τι είχαν όλοι αυτοί που εγώ δεν είχα, σήμερα απλά γυρνάω και αποδεικνύω ότι είμαι πιο "εγώ", απλά και ειλικρινά με τον εαυτό μου.

Κέρδισα το χώρο μου, όχι στον κόσμο, αλλά μέσα μου, διέσωσα τις αξίες μου, άρχισα να βλέπω τον εαυτό μου με διαφορετικό τρόπο, και πιστέψτε με, ανακάλυψα ενδιαφέροντα πράγματα μέσα μου που η απαισιοδοξία δεν μου επέτρεπε να δω. Αποδέχομαι τον εαυτό μου, αγαπώ τον εαυτό μου και θέλω τον εαυτό μου, αυτή είναι η συνταγή μου κάθε μέρα, και όταν έμαθα ότι μπορούσα να το καθορίσω αυτό, ένιωσα πιο δυνατή με τα συναισθήματά μου, ένιωσα πιο γενναία, ένιωσα πιο "εγώ".

Μερικές φορές χρειάζεται να επαναστατήσουμε ενάντια σε ορισμένες συμπεριφορές μας, σε ορισμένες ασήμαντες σκέψεις, και να στραφούμε, όχι εναντίον εκείνων που μας πληγώνουν ή μας φέρονται αδιάφορα, αλλά εναντίον αυτού που μας κακομεταχειρίζεται από μέσα μας. Υπάρχουν άνθρωποι που άφησαν την αυτοαγάπη τους να κοιμηθεί και δεν έχουν ακόμη συνειδητοποιήσει ότι χωρίς αυτήν είναι αδύνατο για οποιονδήποτε να ζήσει, να συνεχίσει, να σταθεί στα πόδια του.

Λυπάμαι, αλλά στον κόσμο που ζούμε υπάρχουν επιπολαιότητες και αν δεν εκμεταλλευτούμε τις εμπειρίες μας για να αναπτυχθούμε, δεν θα μας δουν ποτέ, δεν θα μας προσέξουν, δεν θα μας σεβαστούν και δεν θα μας αγαπήσουν.

Όταν κάποιος σε απορρίπτει, δεν είναι επειδή είσαι χειρότερος, ή δεν έχεις κάτι ενδιαφέρον να προσφέρεις, αλλά επειδή ο άλλος δεν είναι πάντα έτοιμος να πάρει κάτι πολύτιμο στο χέρι, και εκεί βρίσκεται η σοφία μας και η βεβαιότητά μας στο να μπορούμε πάντα να λέμε ότι το καλύτερο του Θεού για μας είναι πάντα να έρθει, και αυτό που πρόκειται να γίνει στη ζωή μας, τίποτα και κανείς δεν μπορεί να το σταματήσει…


{*} Κομφορμισμός {τι σημαίνει} … προσαρμογή ενός ατόμου στις απαιτήσεις και στους τύπους συμπεριφοράς της ομάδας στην οποία ανήκει, ακόμα και αν δεν το εκφράζουν.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου