Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2022

Οι αποφάσεις της ζωής μου
βαραίνουν μόνο εμένα !!!

Για Μία Καλύτερη Ζωή Vs Αυτοβελτίωση !!!


Κουβαλώντας μερικά χρονάκια στην πλάτη, αποφάσισα πια να μη δίνω λογαριασμό για τις αποφάσεις που παίρνω και τις επιλογές μου, σε κανέναν. Δεν είμαι εγωιστής μα έμαθα πια να μη συμβιβάζομαι για χάρη των άλλων και να μη κάνω πίσω στα θέλω μου.

Δικές μου οι επιλογές στο μονοπάτι της ζωής , δικά μου και τα λάθη. Εγώ τα κουβαλάω μέσα μου γιατί είμαι ένας απλός άνθρωπος και δε βαραίνουν κανέναν άλλο παρά μονάχα εμένα. Δεν είμαι αλάνθαστος, το γνωρίζω πια καλά και το επεξεργάζομαι καθημερινά. Όμως έτσι, κατάφερα να διορθώνομαι μέσα από τα λάθη μου και να μαθαίνω μέσα από αυτά.

Δεν έχω να αποδείξω τίποτα και σε κανέναν. Πατάω γερά στα πόδια μου, γνωρίζω τι θέλω και τι επιθυμώ στη ζωή. Γνωρίζω ότι υπόλογος του εαυτού μου είμαι μονάχα εγώ. Έτσι έμαθα πια και έτσι προχωράω.

Δεν με νοιάζει η κριτική των άλλων γιατί κατάλαβα ότι δεν γίνεται να είμαι αρεστός σε όλους. Το κυριότερο αρέσω στον εαυτό μου. Αρέσω στην οικογένειά μου, στους κολλητούς μου και σε κανα δυο άλλους. Ξεπέρασα την κλισέ έκφραση “ τι θα πει ο κόσμος ’’ ή “τι θα νομίζουν οι άλλοι” που βρίσκονται έξω από το χορό της ζωής μου.

Οι αποφάσεις της ζωής μου βαραίνουν μόνο εμένα γιατί είναι κατάδικές μου. Τις ασπάζομαι γιατί είμαι εγώ υπεύθυνος για αυτές κι όχι εσύ. Λογαριάζω και σέβομαι όσους με θαυμάζουν για το θάρρος μου, για αυτό που είμαι και που αντιστέκομαι πια.

Τα βράδια κάνω τις αποτιμήσεις μου, λογαριάζομαι με μένα, συμφιλιώνομαι κι ύστερα βαδίζω προσεχτικά για εκεί που ονειρεύτηκα και που πολύ επιθυμώ.


Το άρθρο έγραψε η ψυχολόγος Άρτεμις Βαμβουνάκη

You Might Also Like… …

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Ψυχολογία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Φιλοσοφία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Σχέσεις !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Κοινωνία !!!

Δείτε αυτή την Ανάρτηση: Όμορφος Κόσμος !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Προτεινόμενο Άρθρο: Ενσυναίσθηση: Ποιες είναι οι υπερδύναμεις της?? !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Μήπως η σχέση σου σε κακοποιεί?? !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Μήπως βιώνετε συναισθηματική κακοποίηση και δεν το έχετε αντιληφθεί?? !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Συναισθήματα !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Συνήθειες !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Άνθρωποι !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Πρωτοπορία !!!


‿︵♡︵‿⊱❊⊰‿︵♡︵‿

Προτεινόμενο Άρθρο: Συναισθηματική νοημοσύνη για τις δύσκολες στιγμές!!! !!!

Προτεινόμενο Άρθρο: Πώς να εκπαιδεύσετε συναισθηματικά τα παιδιά σας με επιτυχία!!! !!!


anapnoes.gr

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου