Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2023

Η Δύναμή μου είναι στον Θεό!!
Και η Εμπιστοσύνη μου!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Τα πράγματα στη ζωή μου συμβαίνουν αργά, και είμαι ευγνώμων για τα μονοπάτια. Τις φορές που βιάστηκα, μόνο απογοητεύτηκα. Τις φορές που κοίταξα τα εμπόδια και πίστεψα ότι ήταν μεγαλύτερα από οτιδήποτε επιθυμούσε η καρδιά μου, απλώς απέτυχα.

Οι δύσκολες μέρες έρχονται σε όλους μας, και σας εξομολογούμαι ότι δεν είμαι πάντα καλά, έχω τις κακές μου στιγμές, την κούρασή μου, την επιθυμία μου να πετάξω τον κουβά από καιρό σε καιρό, αλλά πάντα ξυπνάω την επόμενη μέρα διαφορετική, πάντα προσπαθώ να δουλέψω γύρω από την κατάσταση και να εστιάσω τις σκέψεις μου σε αυτό που είναι καλό για μένα και σε αυτό που μπορώ να γίνω και να έχω αν εμπιστευτώ τον Κύριο.

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο στη ζωή από το να χάνουμε την πίστη στον εαυτό μας.
Όταν συμβαίνει αυτό, αρχίζουμε να εγκαταλείπουμε όλα όσα ονειρευόμαστε επειδή νιώθουμε ανίκανοι, και αυτό δεν είναι ωραίο. Έχετε ένα όνειρο, αγωνιστείτε γι' αυτό.

Έχετε συναισθήματα, σεβαστείτε τα. Έχεις ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον μπροστά σου, προχώρα. Έχεις τον Θεό, πίστεψε. Βελτίωσε την αυτοεκτίμησή σου και μη σταματάς στα μισά του δρόμου, μη δίνεις σημασία στην αρνητικότητα των άλλων, μην ενδίδεις σε επικριτικούς και επιθετικούς ανθρώπους, μη χάνεις το χρόνο σου προσπαθώντας να βρεις έναν τρόπο να αντεπιτεθείς σε μια προσβολή, μην καθυστερείς τον εαυτό σου για κάτι που δεν αξίζει τον κόπο.

Είστε το καλύτερο έργο του Κυρίου και μέρος των πιο απίστευτων ονείρων του, οπότε αρχίστε να αγαπάτε τον εαυτό σας, αρχίστε να αγαπάτε περισσότερο τον εαυτό σας, αρχίστε να φροντίζετε περισσότερο τον εαυτό σας, αρχίστε να ζείτε με τη χάρη του μέσα σας.

Ο πόνος που σε διαλύει σήμερα είναι ο ίδιος πόνος που τσιμεντώνει κάθε σου βήμα. Μην ενδίδεις στον πόνο, μην αφήνεις τον εαυτό σου να κατακλύζεται από μια σχέση που τελείωσε ή από ένα όνειρο που δεν έγινε πραγματικότητα ή ακόμα και από μια πόρτα που έκλεισε.

Υπάρχει διέξοδος από όλα, και μπορεί να βρεθεί μόνο στην ειρήνη της καρδιάς σας, όχι στην απελπισία.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου