Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2023

Όσο μεγάλο κι αν είναι το πρόβλημά σας, ο Θεός
είναι πάνω από αυτό και εργάζεται για εσάς !!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Δεν μπορώ να πω με σιγουριά γιατί γράφω αυτό το μήνυμα, ούτε σε ποιον απευθύνεται, αλλά ξέρω ότι είναι κάτι που προέρχεται από τον Θεό και είναι πολύ τέλειος σε ό,τι κάνει. Διαβάστε λοιπόν προσεκτικά αυτό που πρόκειται να σας πω: Ξέρω ότι πολλά πράγματα έχουν ξεφύγει από τον έλεγχο, ότι η ζωή σας δεν ήταν εύκολη και ότι οι τελευταίες μέρες σας ήταν γεμάτες πόνο, ντροπή, θλίψη, ταπεινώσεις, απώλειες και βάσανα.

Γνωρίζω επίσης ότι η καρδιά σας έχει κουραστεί και έχει λιγοστέψει στην πίστη, ότι οι προσευχές σας ήταν σιωπηλές και με δάκρυα και ότι η ψυχή σας ένιωσε ανεξήγητο σφίξιμο και μια απέραντη επιθυμία να εγκαταλείψει τα πάντα και να φύγει μακριά.

Όταν λέω ότι ξέρω, είναι επειδή συχνά έχω νιώσει έτσι σε κάποιες πολύ περίπλοκες στιγμές της ζωής μου και σας εξομολογούμαι ότι δεν μπορούσα να βασιστώ σε όλους. Αυτοί που οι περισσότεροι ισχυρίζονταν ότι είναι φίλοι μου, για κάποιο λόγο απομακρύνονταν, αυτοί που έλεγαν "μπορείς να βασιστείς σε μένα" πάντα, για κάποιο λόγο ζύγωναν το χέρι τους, αυτοί που έλεγαν "μαζί στα καλά και στα άσχημα" για κάποιο λόγο δεν ήταν διαθέσιμοι για μένα, και μπορούσα μόνο να μιλήσω στον Θεό και να του πω αυτά που λίγοι ενδιαφέρονταν να ακούσουν.

Έκλαιγα, έκλαιγα με λυγμούς και μέσα στην αγωνία μου Εκείνος μου είπε: "Κόρη μου, είμαι εδώ. Είμαι ο βοηθός και ο παρηγορητής σου. Θα σε ενισχύσω, θα σε βοηθήσω, θα σε στηρίξω με τη δίκαιη δεξιά μου- μη φοβάσαι (Ησαΐας 41:10). Όσο κι αν ο κόσμος δεν σε βλέπει, εγώ σε βλέπω, όσο κι αν το σύμπαν δεν σε αναγνωρίζει, εγώ σε αναγνωρίζω, σε ανυψώνω, σε εξυψώνω και σε τιμώ.

Ο Κύριος νοιάζεται για εμάς, και αυτό είναι που θέλω να καταλάβετε. Ψάχνει τις καρδιές μας, μας γνωρίζει εκ των έσω, γνωρίζει τις ανάγκες μας, την αγωνία μας και τα όριά μας. Μερικές φορές μάλιστα επιτρέπει στους άλλους να μας αφήσουν μόνους, όχι από δειλία, αλλά για να μας δείξει ότι από αυτόν εξαρτόμαστε και ότι μόνο αυτός είναι σε θέση να μας αγκαλιάσει και να μας βοηθήσει χωρίς να μας κρίνει για τίποτα.

Σε βρίσκει όπου κι αν βρίσκεσαι, είτε στην άβυσσο, είτε στη σπηλιά, είτε σε ένα αδιέξοδο τούνελ, σε τοποθετεί στο κέντρο του θελήματός Του και κάνει για σένα αυτό που κανείς άλλος δεν μπορεί να κάνει.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου