Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022

Αντιδράστε Δεν Σας Αξίζει…!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά !!!


"Με χώρισε με τον πιο παράλογο τρόπο, και σήμερα είμαι χωρίς έδαφος, χωρίς δύναμη, χωρίς διέξοδο..."

Αυτό είναι που διαβάζω περισσότερο γύρω μου, όταν μια σχέση χρόνων τελειώνει σαν ο άλλος να ήταν ο ρόλος του "τίποτα" σε μια ιστορία, σαν η καρδιά του άλλου να μην είχε πια καμία σημασία, σαν ο χρόνος, τα σχέδια, τα όνειρα, οι βεβαιότητες που δημιουργήθηκαν από δύο να μην είχαν πια κανένα νόημα.

Είναι λυπηρό να ξέρεις ότι υπάρχουν ακόμα ανέντιμοι άνθρωποι εκεί έξω, με άδεια συναισθήματα, απάνθρωποι και ανεύθυνοι με την αγάπη και ακόμα πιο λυπηρό είναι όταν μετά από όλα αυτά ακούμε από κάποιον που απορρίφθηκε, περιφρονήθηκε, ταπεινώθηκε, έμεινε στην άκρη, να λέει ότι αγαπάει, ότι του λείπει, ότι τρέχει πίσω του, ότι ακουμπάει στο μαξιλάρι του σε ένα σκοτεινό δωμάτιο μόνο και μόνο για να κλάψει για τον άλλο που δεν τον εκτίμησε καν.

Δεν είναι εύκολο, το ξέρω, το έχω ζήσει, το έχω νιώσει στο πετσί μου, η καρδιά μου έχει πονέσει, η απόρριψη μου χτύπησε την πόρτα ανελέητα και το πάτωμα ήταν το κρεβάτι μου για μέρες μέχρι να καταλάβω ότι δεν αξίζει να υποφέρεις για εκείνους που δεν το αξίζουν.

Η μοναξιά, η ανάγκη, η εξάρτηση που νιώθουμε γίνεται ένα τείχος που χτίζεται μέσα μας και πολλές φορές νομίζουμε ότι δεν θα μπορέσουμε να βγούμε από αυτή την κατάσταση γιατί τα πόδια μας τρέμουν και το κλάμα, το κλάμα, το κλάμα φαίνεται να είναι το καλύτερο φάρμακο.

Είμαστε τόσο δειλοί με τους εαυτούς μας, που σκεφτόμαστε ακόμη και ότι ένα σημάδι από αυτόν/αυτήν θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τη δύναμή μας, και αρχίζουμε να κοροϊδεύουμε τους εαυτούς μας. Η ζωή ενός ανθρώπου αποτελείται από προκλήσεις, και ακόμη και η καρδιά καλείται να μην προσκυνήσει μπροστά στη δειλία του άλλου. Σηκωθείτε, αντιδράστε, σηκωθείτε και ξεκινήστε ξανά, ακόμη και αν είναι δύσκολο, ακόμη και αν φαίνεται αδύνατο.

Υπάρχει πολλή ζωή μέσα σας για να τη ζήσετε και να την απολαύσετε, υπάρχουν απίστευτα πράγματα που περιμένουν την έγκρισή σας, υπάρχει μια όμορφη ιστορία που ετοίμασε ο Θεός για τη ζωή σας, υπάρχει μια νέα εποχή και μια μεγάλη ανατροπή που περιμένουν να πείτε "ναι".

Κοιτάξτε τον εαυτό σας στον καθρέφτη, θυμηθείτε τις φορές που δώσατε από τον εαυτό σας και δεν πήρατε τίποτα, και σίγουρα θα βρείτε τη δύναμη μέσα σας να πείτε στον εαυτό σας, δεν μου άξιζε αυτό, με "χάσατε"… …


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου