Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2022

Έχω Μια Όμορφη Πίστη στο Θεό…!!!

Για Μία Καλύτερη Ζωή !!!


Είναι αυτή η όμορφη πίστη που έχω στον Θεό που με κάνει να πιστεύω σε νέα ξεκινήματα, σε απίθανα όνειρα , σε δύσκολα μονοπάτια , σε θεραπείες και θαύματα .

Λέω όμορφα γιατί δεν είναι εύκολο για εμάς να ζούμε ευχόμενοι, δεν είναι εύκολο να ξυπνάμε κάθε μέρα και να ξέρουμε ότι θα έχουμε προκλήσεις μπροστά μας, δεν είναι εύκολο να κατακτούμε και να νικάμε όταν είμαστε αναγκασμένοι να βάζουμε ένα χαμόγελο στα χείλη μας και τέτοια δύναμη να μην εγκαταλείπουμε αυτά τα σπουδαία πράγματα που μόνο η καρδιά μας ξέρει πόσο πολύτιμα είναι και πόσο μας έχουν ήδη κάνει να κλαίμε.

Είναι αυτή η πίστη που στολίζει τη ζωή μου, που κάνει τις βεβαιότητες να ανθίζουν μέσα μου, που δεν με αφήνει να απογοητευτώ, ούτε μου επιτρέπει να μην πιστέψω ότι κάποια στιγμή θα φτάσω εκεί. Τι έχω να σας πω είναι ότι για να πετύχουμε ό,τι κι αν είναι, πρέπει να πιστέψουμε στο αδύνατο, πρέπει να πατήσουμε τα πόδια μας στο έδαφος και να πάρουμε στην κατοχή μας αυτό στο οποίο κανείς δεν πιστεύει, πρέπει να είμαστε αρκετά γενναίοι για να αντιμετωπίσουμε τη ζωή, τις αντιξοότητες, τους ανέμους και να πούμε "αυτό μου ταιριάζει περισσότερο". Πρέπει να αγωνιστούμε για να είμαστε και να έχουμε.

Αυτό που έρχεται εύκολα δεν μας κάνει να έχουμε ιστορίες, αλλά αυτό που αντλεί ο ιδρώτας μας έχει ζωή, έχει εμπειρίες, έχει εκείνη την καλή χαρά που έρχεται από μέσα μας και μας κάνει να φωνάζουμε "Μπορώ Να Το Κάνω" ...


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου