Παρασκευή 22 Απριλίου 2022

Σεβαστείτε τα όριά σας και
μάθετε να νιώθετε την καρδιά σας !!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συμπεριφορά Vs Χριστιανικές Παραδοχές !!!


Το ρεκόρ μου έπεσε εδώ και πολύ καιρό, και τις αλήθειες για μένα μόνο εγώ ξέρω να τις πω, γιατί ήμουν εγώ που πόνεσα. Μόνο εγώ και ο Θεός ξέρουμε πόσο δύσκολο ήταν να φτάσω εδώ, μόνο εμείς ξέρουμε πόσο πονάει η ψυχή μου για ένα όχι, για μια προσβολή, για μια απόρριψη, ακόμα και για κάποιες απρόσμενες και ανεξήγητες αποχωρήσεις. Ο Θεός δεν με άφησε ποτέ στην άκρη, ήταν πάντα προσεκτικός για να με κάνει να καταλάβω ότι τίποτα δεν είναι μάταιο και ότι υπάρχει ο σκοπός Του σε όλα. Γι' αυτό ΣΟΥ λέω ότι για ένα όνειρο, ένα επίτευγμα ή ακόμα και επειδή αγαπάμε κάποιον πολύ, μπορούμε να αντέξουμε πολλά, ναι.

Η ζωή μας δεν είναι η χώρα της Αλίκης, δεν έχει θαύματα όπως πολλοί νομίζουν, δεν είναι μαγεμένη και δεν βρίσκουμε πάντα καλούς φίλους στην πορεία που μας δείχνουν μια διέξοδο. Υπάρχουν καταστάσεις που μπορούμε να βασιστούμε μόνο στον Θεό, υπάρχουν ορισμένες μάχες που αν δεν έχουμε τόσο σταθερή πίστη, πέφτουμε, και τις περισσότερες φορές με ένα ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπό μας, ώστε κανείς να μην μπορεί να δει ότι πονάμε.

Όχι, δεν επιτρέπω στους ανθρώπους να με κατηγορούν για όσα δεν έκανα, να με κρίνουν για αυτά που δεν είμαι, ούτε τους επιτρέπω να αγγίξουν τις πληγές μου επειδή πιστεύουν ότι είναι πολύ σωστές. Ποτέ δεν έχω μετανιώσει που έκανα βήματα σε καρδιές που ελάχιστα νοιάζονται για μένα, επειδή η στοργή του άλλου πρέπει να είναι ολόκληρη και όχι ψίχουλα να πετιούνται κάτω από το τραπέζι όταν νιώθουμε στο πάτωμα. Δεν είμαστε πάντα καλά, αυτό είναι γεγονός, και μερικές φορές αυτό που θέλουμε είναι να μας καταλάβει κάποιος χωρίς να κάνει τόσες ερωτήσεις, ή χωρίς να θέλει να βρει ένα κενό μόνο και μόνο για να μας πει κατευθείαν: «το άξιζες».

Σε αυτή τη ζωή, όλοι έχουμε κάτι που λέγεται συνείδηση, που απαλλάσσεται από οποιονδήποτε θέτει τον εαυτό του στη θέση του κριτή, ειδικά όταν αυτό που θέλουμε περισσότερο είναι απλώς κάποιος που αφήνει κάποια από τα προβλήματά του στην άκρη και είναι πρόθυμος να μας ακούσει, να καταλάβει, Συγχωρέστε, αγαπήστε και φροντίστε, καθώς συχνά κρατάμε τα προβλήματά μας σε μια γωνιά της ψυχής μας μόνο και μόνο για να πούμε: βασιστείτε σε μένα, «είμαι εδώ». Σήμερα ξέρω πολύ καλά ότι η ζωή είναι δική μου και ότι πρέπει να παλέψω για αυτό που θέλω χωρίς να κολλήσω με την ασέβεια των άλλων. Και αν υπάρχει πρόβλημα με αυτό, με το να είμαι αυτός που είμαι, συγχωρέστε με την ειλικρίνεια, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημά μου.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου