Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Και για το ποιος φεύγει και ποιος φτάνει...!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Υπάρχουν άνθρωποι που έρχονται στη ζωή μας για να αλλάξουν κάτι, άλλοι φεύγουν από τη ζωή μας αλλάζοντας κι αυτοί κάτι, δεν ξέρω πώς να τα εξηγήσω όλα αυτά, αλλά υπήρξαν αποχωρήσεις που με πλήγωσαν πολύ και αν με ρωτήσετε σήμερα αν πονάει ακόμα, θα πω μόνο ότι άξιζε, ότι άξιζε η απόσταση, ότι άξιζε το κενό που μου άφησαν, γιατί υπήρχαν κενά μέσα μου, υπήρχε ανακούφιση, υπήρχαν νέα πράγματα και νέοι άνθρωποι επίσης.

Αυτές οι αλλαγές συμβαίνουν όταν τους το επιτρέπουμε, όταν αυτό που είναι κοντά μας ή που είναι κοντά μας δεν μας προσθέτει τίποτα ή μας κάνει να πιστεύουμε πολύ στον εαυτό μας και στη ζωή (όταν έρχονται να προσθέσουν), δεν είμαι σίγουρη πόσες φορές χρειάστηκε να σταθώ ξανά στα πόδια μου με αυτές τις ξαφνικές και απογοητευτικές απώλειες, αλλά μπορώ να πω ότι οι απρόσμενες αφίξεις μου έκαναν πολύ καλό.

Έχω κατηγορήσει αρκετές φορές τον εαυτό μου για τα άσχημα πράγματα που μου έχουν συμβεί, έχω πέσει στο έδαφος για να ψάξω απαντήσεις, σήμερα ευχαριστώ ειλικρινά τον Θεό για τις αναχωρήσεις, για τις απελευθερώσεις, για τη φροντίδα Του για μένα, για την εμπειρία και τη μάθηση. Απέκτησα μια αίσθηση ασφάλειας που δεν είχα πριν, αγάπησα περισσότερο τον εαυτό μου και αναγνώρισα στον εαυτό μου μια τεράστια δύναμη και μια απίστευτη ικανότητα να ξεπερνάω. Αυτό είναι απελευθέρωση.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου