Τρίτη 5 Δεκεμβρίου 2023

Δεν είναι όλα τα λάθη στη ζωή μας
που προέρχονται από το κακό των άλλων !!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Κάποια πράγματα που μου φαίνονταν πολύ σημαντικά δεν είναι πλέον τόσο σημαντικά όσο ήταν κάποτε. Έχουν γίνει απλά αναμνήσεις, άλλα που νόμιζα ότι δεν ήταν τόσο σημαντικά σήμερα μπορώ να πω πόσο σημαντικά ήταν για μένα τον τελευταίο καιρό και πόσο έχανα τον εαυτό μου σε κάτι που πραγματικά δεν μου προσέφερε τίποτα.

Άκουσα έναν ψίθυρο από τον Θεό να μου λέει: "Έι κόρη μου, πάρε ανάσα, φύγε από τη μέση, γιατί αυτό που θέλω να κάνω στη ζωή σου ξεπερνάει αυτό που φαντάζεσαι".

Πήρα μια βαθιά ανάσα, κράτησα το κεφάλι μου ψηλά και άρχισα να ξεφορτώνομαι όλα όσα δεν μου έκαναν καλό και που, αντί να με ανακουφίζουν από την καθημερινή μου κούραση, ατροφούσαν τις σκέψεις μου και μου έπαιρναν την ηρεμία.

Ναι, έριξα μια ματιά στη ζωή μου και άρχισα να συνειδητοποιώ ότι όταν αποφασίζουμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας, όταν απομακρύνουμε τα ζιζάνια από την ψυχή μας, τα μονοπάτια γίνονται λιγότερο επικίνδυνα και η ασφάλεια που αποκτούμε στο να μπορούμε να συνεχίσουμε χωρίς φόβο είναι τεράστια.

Ξέρετε, δεν προέρχονται όλα τα στραβά στη ζωή μας από το κακό των άλλων, πολλές δύσκολες καταστάσεις δημιουργούνται από τις δικές μας κακές επιλογές και αν δεν ξυπνήσουμε εγκαίρως τα αποτελέσματα θα είναι πάντα απογοητευτικά.

Υπάρχουν ορισμένες υποχρεώσεις που κουβαλάμε στους ώμους μας και είναι περιττές, αλλά από προσκόλληση ή υπερηφάνεια επιμένουμε να τις κρατάμε μαζί μας, υπάρχουν ορισμένοι άνθρωποι που πραγματικά δεν θέλουν να αλλάξουν, όσο κι αν το θέλουμε, πάντα θα μας στεναχωρούν και πρέπει να μάθουμε να τους αντιμετωπίζουμε χωρίς να επιτρέπουμε στην αρνητικότητά τους να κλέβει τον σεβασμό μας, την αξιοπρέπειά μας, τις αξίες μας ή την κοινωνία μας με τον Θεό. Υπάρχουν ορισμένες αποφάσεις που είναι δικές μας και όχι των άλλων.

Μερικές φορές ασχολούμαστε περισσότερο με αυτά που μας πληγώνουν παρά με αυτά που μας κάνουν να μεγαλώνουμε και να γινόμαστε πραγματικοί άνθρωποι, αφήνοντας στην άκρη φίλους, οικογένεια, όνειρα και σχέδια για ό,τι/ποιον δεν αξίζει τον χρόνο ή την προσοχή μας, παρά μόνο την προσευχή μας.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου