Δευτέρα 22 Μαΐου 2023

Πρέπει απλώς να έχουμε πίστη,
γιατί έχουμε ήδη θάρρος και ικανότητα…!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Πολλά πράγματα που νόμιζα ότι πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο στη ζωή μου με δίδαξαν να μην αποδυναμώνομαι. Πολλές πόρτες που έκλεισαν με δίδαξαν να κοιτάζω έξω πιο προσεκτικά.

Και πολλοί άνθρωποι που έφυγαν χωρίς εξηγήσεις, με έκαναν να εκτιμώ περισσότερο τον εαυτό μου, με δίδαξαν να αναγνωρίζω ποιος αξίζει την προσοχή μου και με προειδοποίησαν να προσέχω περισσότερο την καρδιά μου. Ξέρω ότι έκανα πολλά λάθη, και ότι έχω επίσης αμφιταλαντευτεί λίγο παραπέρα, αλλά σε αυτά τα λάθη που φαινόταν να μου φέρνουν μόνο απώλειες και απογοητεύσεις, αποκόμισα επίσης κάποια πολύ σημαντικά και πολύτιμα μαθήματα.

Κατάφερα να σταθώ ξανά στα πόδια μου για νέα ξεκινήματα, και το όραμά μου άνοιξε με έναν ανεξήγητο τρόπο, αν καταλαβαίνετε τι εννοώ. Δεν κατηγορώ πλέον τον εαυτό μου για τίποτα, ούτε κατηγορώ κανέναν. Πιστεύω ότι όταν τα πράγματα δεν πάνε καλά για εμάς, είναι επειδή τα μονοπάτια που επιλέξαμε δεν ήταν ευνοϊκά, οι αποφάσεις που πήραμε δεν ήταν ακριβώς το θέλημα του Θεού, και το "μπράβο" που λένε πολλοί για εμάς σιωπηλά, το μεταφράζω ως ανυπολόγιστες ευλογίες που αποκτήθηκαν με δάκρυα, κούραση, πόνο και μάθηση.

Και αυτό είναι ένα προνόμιο για εκείνους που λίγο νοιάζονται για τη γνώμη των άλλων. Έχω όνειρα μακριά από την πραγματικότητά μου, αλλά πιστέψτε με: Θα Τα Υλοποιήσω!!! Όπως έχω ήδη πραγματοποιήσει τόσα άλλα που μια μέρα τα θεωρούσα αδύνατα.

Και όποιες αντιξοότητες κι αν έχω να αντιμετωπίσω, θα φτάσω μέχρι τέλους! Γιατί η ποσόστωση της εγκατάλειψής μου έχει τελειώσει, το ίδιο και η υπομονή μου με όσους δεν με επευφημούν. Οπότε, η συμβουλή μου προς εσάς είναι η εξής: μην κοιτάτε τις συνθήκες ή τα τείχη που έχουν χτιστεί γύρω σας, κοιτάξτε τον Θεό, τους σκοπούς Του στη ζωή σας, και προχωρήστε, θα τα καταφέρετε.

Αν είναι μια όμορφη αγάπη, αμήν! Αν πρόκειται για ένα επαγγελματικό επίτευγμα άλλο ένα αμήν! Αν είναι κάτι πολύ οικείο, αμήν επίσης! Απλά μη σταματάτε στη μέση του δρόμου εξαιτίας της δυσπιστίας κάποιου. Χρειάζεται απλώς να έχουμε πίστη, επειδή έχουμε ήδη θάρρος και ικανότητα.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου