Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2024

Μάθετε να Περιμένετε...!!!

Κοινωνία/Σχέσεις~Συναισθήματα~Συμπεριφορά Vs Jesus !!!


Ομολογώ άνθρωποι, πολλές από τις τρικλοποδιές που είχα οφείλονται στην βιασύνη της καρδιάς μου, πολλές από τις τρικλοποδιές προήλθαν από τη βιασύνη μου, την ανυπομονησία μου, τις ανούσιες ενέργειές μου, επειδή ήθελα υπερβολικά κάποιον που δεν ήταν γραφτό να γίνει, επειδή έδωσα τον εαυτό μου υπερβολικά στα συναισθήματα κάποιου που δεν νοιαζόταν καν για τον πόνο μου. Το λάθος του; Όχι, έφταιγα εγώ, που δεν αγαπούσα τον εαυτό μου αρκετά και που υποτιμούσα τον εαυτό μου.

Όταν αγαπάμε, έχουμε αυτό το πράγμα, αυτή τη φάση της ακύρωσης, αυτή την ανόητη παρόρμηση να κυνηγήσουμε κάποιον, να του στείλουμε μικρά σημειώματα, να τον πάρουμε τηλέφωνο και να παραμείνουμε βουβοί στην άλλη άκρη του τηλεφώνου, να τον γοητεύσουμε και να τον αναγκάσουμε να μας δώσει σημασία, αλλά δεν φροντίζουμε να προστατεύσουμε την καρδιά μας και παραπαίρνουμε άσχημα με τον εαυτό μας.

Η Αγάπη είναι τέλεια, οι άνθρωποι δεν είναι και για να είναι όμορφος και αληθινός χρειάζεσαι την άδεια της άλλης καρδιάς, τίποτα δεν γίνεται από τη μια μέρα στην άλλη, τίποτα δεν πραγματοποιείται με το ζόρι, τίποτα δεν είναι ευχάριστο να νιώθεις όταν δεν είναι αμοιβαίο.

Δεν μπορούμε να συμβιβαστούμε με τις επείγουσες ανάγκες γιατί απαιτούν περισσότερα από όσα μπορούμε να προσφέρουμε, συγκρατούν το γέλιο μας και βαραίνουν το ταξίδι μας. Δεν μπορούμε να επιτρέψουμε στις απαιτήσεις των άλλων να μας εμποδίσουν να αναζητήσουμε αυτό που είναι όμορφο για εμάς και πρέπει να καταλάβουμε ότι κάθε συναίσθημα είναι άνετο στην αναμονή και τελειοποιείται μόνο με το θέλημα του Θεού και όχι με τις δικές μας ανησυχίες. Μάθετε να περιμένετε χωρίς να ασκείτε τόση πίεση στον εαυτό σας.


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

Δείτε μια παρόμοια Ανάρτηση:
Μάθε να περιμένεις: Η αρετή της υπομονής
!!!

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου