Πέμπτη 12 Μαΐου 2022

Το να ικανοποιούμε τους πάντες δεν είναι
μέρος της διαδικασίας ανάπτυξής μας...!!!

Κοινωνία/Σχέσεις ~ Συναισθήματα ~ Συμπεριφορά !!!


Κάθε πρωί, πριν από κάθε δραστηριότητα της ημέρας, προσεύχομαι στον Θεό ζητώντας Του να φροντίσει τη ζωή μου, τις σκέψεις μου, τα λόγια μου και τις πράξεις μου. Του ζητώ επίσης να με λυτρώσει από κάθε κακό και να με κατευθύνει να κάνω το σωστό με το θέλημά Του και όχι με την ανθρώπινη θέληση. Και στο τέλος κάθε ημέρας, ακόμη και αν δεν ήταν όλα όπως τα ήθελα, η βεβαιότητα που αναπαύεται στην καρδιά μου είναι ότι Εκείνος είχε τον έλεγχο των πάντων.

Μου αρέσουν οι αλλαγές, επιτρέπω στον εαυτό μου νέα ξεκινήματα, μου αρέσει η ελευθερία μου να έρχομαι και να φεύγω και μου αρέσει να είμαι ο εαυτός μου με κάθε τρόπο. Έχω μια λεπτότητα μαζί μου για να φροντίζω τον εαυτό μου και δεν κάνω μέσο όρο για να γεμίσω τον εγωισμό κανενός. Έχω μάθει ότι το να έχω τη δική μου γνώμη είναι μέρος των αξιών μας και το να μην τις παραμελώ για το τίποτα είναι επίσης μέρος αυτών.

Αυτό που θέλω να σας πω είναι ότι κανείς δεν έχει εύκολη ζωή και ότι πρέπει να είμαστε σίγουροι για το ποιοι είμαστε, ώστε να μην επηρεαζόμαστε από τα άσχημα πράγματα που έρχονται με τον άνεμο ή από τα άσχημα πράγματα που μας συμβαίνουν. Θέλω επίσης να πω ότι πρέπει να είμαστε πιο γενναίοι από τους γενναίους, όπως λέει ο λόγος του Κυρίου, και να μην αφήσουμε τίποτα να μας απομακρύνει από τη θέση στην οποία μας έχει τοποθετήσει. Ακόμα και όταν ήταν στη φυλακή, ακόμα και όταν πουλήθηκε από τους αδελφούς του, ακόμα και όταν κρίθηκε άδικα και ταπεινώθηκε, ακόμα και όταν βρέθηκε ανάμεσα στους Αιγυπτίους, ο Ιωσήφ συνέχισε να είναι Εβραίος, συνέχισε να είναι υπηρέτης, συνέχισε να διατηρεί την πίστη του σε Εκείνον που τον επέλεξε.

Δεν βεβήλωσε τον εαυτό του, δεν επέτρεψε στη θλίψη να κατοικήσει στην ψυχή του, δεν έμαθε να είναι σαν αυτούς. Πρέπει πάντα να δίνουμε τον καλύτερό μας εαυτό σε αυτούς που το αξίζουν, αλλά και σε αυτούς που δεν το αξίζουν. Πρέπει να καταλάβουμε ότι το να ικανοποιούμε τους πάντες δεν είναι μέρος της διαδικασίας ανάπτυξής μας, και πρέπει να καταλάβουμε ότι όποιος αποφασίσει να μείνει δίπλα μας, μένει για το καλύτερο που έχουμε, ανεξάρτητα από το τι έχουμε να προσφέρουμε. Μένουμε γιατί μας αρέσουν...!!!


The wonderful article was written by Cecilia sfalsin{Σεσίλια Σφάλσιν} & translation the underling Sinakis

ceciliasfalsin.com.br

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου