Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2021

Χίλιες Μικρές Επιθυμίες !!!

Η Ανατομία της Ψυχής !!!


Κοίταξε με!!
Στέκομαι εδώ, απέναντι σου

Μην κοιτάς χαμηλά
Μην ντρέπεσαι την ζωή...
Σήκωσε το βλέμμα σου και αντάμωσε το δικό μου.

Μίλα μου!!
Μου λείπει η φωνή σου.

Πες είμαι εδώ. Μου έλειψες.
Δεν ζω χωρίς εσένα
Ότι και να κάνεις σ’ αγαπώ...

Πες δακρύζω, πονάω...

Πες αδυναμία, χάδι, ανημπόρια, θλίψη...
Πες η χαρά μου φτερούγισε μακριά...

Άκουσε με!!
Άκου την καρδιά μου που χτυπά

Ένας χτύπος μια ζωή

Μη με βάζεις στην ανυπαρξία...

Γεννήθηκε ο ένας για τον άλλον
Δεν ζει ο ένας χωρίς τον άλλον

Άκου το γέλιο μου, νιώσε τη χαρά μου
Είναι δικό σου γέλιο, δική σου χαρά

Απλά άκουσε με!!

Κοίταξε με!!

Προσπαθώ στις τυχαίες συναντήσεις μας
να σε αγγίξω, να σε ταρακουνήσω.

Να σε κάνω να κοιτάξεις βαθιά μέσα μου, μέσα σου.
Άκουσε με, κοίταξε με, μίλα μου.

Πες κάτι. Κάνε κάτι.

Όχι, όχι, μην σπας τον καθρέφτη χίλια κομμάτια

Τώρα πως μπορούν χίλιες μικρές φωνές,
χίλιες μικρές εικόνες,
να σε κάνουν να δεις τον εαυτό σου.

Μάζεψε με!!!


The article was written & posted by… Namaste/ despoina palamari

Σημ. Σημείωση by admin Τι σημαίνει η λέξη Namaste.. δείτε ΕΔΩ

You Might Also Like… …

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Η Ανατομία της Ψυχής 2 !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Η Ανατομία της Ψυχής 1 !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Άκου Ανθρωπάκο !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Αυτογνωσία !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Αγάπη και Εγώ !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα: Πως θα φέρουμε Αφθονία Ισορροπία Αρμονία Πληρότητα στη Ζωή μας !!!

Δείτε κ.α. Αναρτήσεις με Θέμα Αναζητώντας την Ευτυχία !!!


pulseoflove

Add To Facebook Add To Twitter Add To Yahoo Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Del.icio.us Digg This Stumble This

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου